Stránky

pondělí 22. října 2012

Na Li na tiskové konferenci v Istanbulu ke spekulacím o její budoucnosti

Na Li, loňská vítězka French Open, si účast na Turnaji mistryň zajistila jako poslední díky postupu do semifinále na China Open v Pekingu. V červené skupině ji čekají Viktorija Azarenka, Serena Williams a Angelique Kerber. To, že si prodlouží sezónu o jeden týden, ji mimořádně potěšilo.

"Jsem tak ráda za tento týden, jelikož, jak víte, je to poslední turnaj v tomto roce", řekla na pondělní tiskové konferenci. "Potom je delší volno, takže se samozřejmě nesmírně těším. Ale stejně tak se těším potom na prázdniny."
Poté, co se trochu zasnila před nadcházejícím obdobím bez tenisu, zodpověděla několik dotazů týkajících se jejího života po ukončení kariéry, až skončí studia.
"Možná budu ženou v domácnosti," řekla, načež přešla ve svůj typický lišácký úsměv. "Víte, ale stejně bych se vrátila zpět na kurty."
"Ale tak jako tak, můj sen je starat se o manžela a o děti." Když ale představa jejího přechodu z intenzívního života na tenisových štacích k poklidné domácnosti byla přítomnými novináři zjevně přijímána poněkud skepticky, Na Li argumentovala důrazněji.
"O.K., tak poslouchejte," pokračovala s úsměvem. "Dosud jsem byla sportovcem a musela se plně soustředit na tenisový kurt, ale řekla bych, že stejně tak dobře jsem schopna starat se o domácnost. Tenis je náročný sport a myslím, že se v něm vedu dobře, takže věřím, že si stejně dobře povedu při vedení domácnosti. Ale je to nová výzva, takže uvidíme."
Pak ovšem Na Li naznačila, že to není nic, čím by se zabývala aktuálně.
"Na každém druhém turnaji přijdu na tiskovou konferenci a tam se vždycky ptají: kdy ukončíte kariéru? To je něco, čím si nejsem jista. Věk v tom nehraje roli. Právě teď cítím, že jsem zdravá. Ještě pořád mohu běhat po kurtě, ještě pořád mohu hrát dobrý tenis. A také můj tým mne podporuje."
"Chci říci, že naprosto nemyslím na to, kdy ukončím tenisovou kariéru, protože teď si opravdu užívám svého tenisové života."

Volně převzato ze Straight Sets

Žádné komentáře:

Okomentovat