Stránky

čtvrtek 23. srpna 2012

Minutka s Angelique

Minutkářům z  TheTennisSpace.com se podařilo vyzpovídat Angelique Kerber během úspěšného severoamerického turné:




Kdybych se nestala tenistkou, byla bych:
Herečkou.
Nikdy necestuji bez:
Svého telefonu a polštářku.
Oblíbené město na Tour:
New York a Melbourne.
Místo, kde jsem naposledy byla na dovolené:
Maledivy.
Moje oblíbená restaurace na Tour:
Továrna na sýrové koláčky.
Oblíbený obchod na Tour:
Tiffanys v New Yorku.
Poslední film, který jsem viděla:
Jeden německý film.
Poslední poslouchané album:
Adele.
Poslední jídlo, které jsem vařila:
Míchaná vejce.
Kdy jsem naposledy rozmlátila raketu:
To je tak dávno, že už si na to nevzpomínám.
Tráva, tvrdý povrch nebo antuka:
Tráva.
Kdybych vyhrála v loterii, tak bych:
Věnovala bych to na dobročinné účely určené dětem.

Zdroj: The Tennis Space; Foto: Jürgen Hasenkopf

Žádné komentáře:

Okomentovat