Stránky

neděle 1. července 2012

Minutka s Marií

Minutkářům z TheTennisSpace.com na Wimbledonu konečně zpovídali i krásnou Mariu:

Herečka, který by měla hrát ve filmu o mém životě: 
Gwyneth Paltrow
Kdybych se nestala tenistkou, byla bych:
Architektou.
Nikdy necestuji bez:
Telefonu.
Oblíbené město na WTA Tour:
Asi Tokio.

Místo, kde jsem naposledy byla na dovolené:
Thajsko.
Moje oblíbená restaurace:
Jedna ruská restaurace v New Yorku.
Oblíbený obchod na WTA Tour:
Rick Owens v Paříži.
Poslední film, který jsem viděla:
Dobrá otázka. Teď sleduji show „The Good Wife“. Normální film jsem už nějakou dobu neviděla.
Poslední poslouchané album:
Florence and the Machine.
Poslední jídlo, které jsem vařila:
Naposledy jsem dělala salát. Počítá se to jako jídlo? Nemohu říci, zdali byl dobrý nebo špatný. Každy ho jedl, tak si myslím, že dobrý.
Poslední vtip, kterému jsem se zasmála:
Hmm, směji se všemožným hloupostem.
Kdy si mne naposledy povšimli na veřejnosti:
Naposledy ve wimbledonské vesničce.
Kdy jsem naposledy rozmlátila raketu:
Obvykle rozbíjím rakety při prvním tréninku na antuce.
Tráva, tvrdý povrch nebo antuka:
Ach, tráva.
Být neviditelná nebo létat:
Neviditelná, vždy.
Kterou píseň bych zpívala v karaoke baru:
„Do You Believe In Love“ od Cher. Tohle zpívám pořád, je to má písnička na cestách.
Kdybych vyhrála v loterii, tak bych:
Ó můj bože, cítím se vlastně, jako bych v loterii vyhrávala pořád. Nevím, myslím, že bych dala něco na dobročinné účely.

Zdroj: The Tennis Space; Foto: GEPA pictures

Žádné komentáře:

Okomentovat