Stránky

pátek 4. května 2012

Minutka s Agnieszkou

Jeden rychlý rozhovor poskytla Agnieszka Radwańska v březnu serveru onthegotennis.com, tentokrát přinášíme otázky a odpovědi pro TheTenisSpace.


Herečka, která by měla hrát ve filmu o mém životě:
Angelina Jolie
Kdybych se nestala tenistkou, byla bych:
Vším možným kromě zpěvačky.
Nikdy necestuji bez:
Laků na nehty.
Oblíbené město na WTA |Tour:
Mám ráda Palm Springs a Miami, ale řekla bych Paříž.
Moje oblíbená restaurace:
Továrna na sýrové koláče.
Oblíbený obchod na WTA Tour:
Abercrombie & Fitch.
Poslední kniha, kterou jsem četla:
Dálkově studuji na univerzitě v Krakově, tak pravděpodobně některá z učebnic.
Poslední film, který jsem viděla:
Gia s Angelinou Jolie.
Poslední poslouchané album:
21 od Adele.
Poslední jídlo, které jsem vařila:
Haha, bez šance. Neumím vařit.
Poslední vtip, kterému jsem se zasmála:
Hmm, myslím, že to tu asi nemohu říci. No, právě teď si nejsem jista.
Kdy si mne naposledy povšimli na veřejnosti:
Haha, tak to závisí na tom, ve kterém městě se vyskytuji.
Kdy jsem naposledy rozmlátila raketu:
Ještě se to nestalo.
Tráva, tvrdý povrch nebo antuka:
Tráva.
Teplo nebo zima:
Teplo.
Písek nebo sníh:
Písek.
Být neviditelná nebo létat:
Neviditelná.
Kdybych vyhrála v loterii, tak bych:
Takové štěstí nikdy nemám. Snad bych postavila supermoderní tenisové centrum v Krakově a tenisovou akademii pro polské děti.

Žádné komentáře:

Okomentovat