Stránky

úterý 8. května 2012

Minutka s Petrou Kvítovou

Konečně jsme se dočkali, minutkáři z TheTennisSpace.com zpovídali Petru Kvítovou

Herečka, který by měla hrát ve filmu o mém životě: 
Julia Roberts.

Kdybych se nestala tenistkou, byla bych:
Hmm, těžko říci, ale rozhodně něco se sportem.
Nikdy necestuji bez:
Předvídatelné. Mobilu.

Oblíbené město na WTA Tour:
Melbourne.
Moje oblíbená restaurace:
Je jich hodně, ale speciálně mám dvě šťastné restaurace ve Wimbledonu.
Oblíbený obchod na WTA Tour:
Hmm, nakupování miluji. Potřebuji více než minutu.
Poslední kniha, kterou jsem četla:
Cizoložství v češtině. 
Poslední film, který jsem viděla:
Okresní přebor - český film.
Poslední poslouchané album:
Tomáš Klus, český zpěvák. Chcete říci, že jsem Češka?
Poslední jídlo, které jsem vařila:
Kuře s rýží a zeleninou.
Poslední vtip, kterému jsem se zasmála:
Ten film, byl opravdu srandovní.
Kdy si mne naposledy povšimli na veřejnosti:
Před pár dny v obchodě.
Kdy jsem naposledy rozmlátila raketu:
V Brisbane 2009, už je to dávno.
Tráva, tvrdý povrch nebo antuka:
Tráva, samozřejmě!
Teplo nebo zima:
Teplo.
Písek nebo sníh:
Písek.
Být neviditelná nebo létat:
Létat.
Kdybych vyhrála v loterii, tak bych:
Koupila domy pro mou rodinu.

Zdroj: The Tennis Space; Foto: Jürgen Hasenkopf

Žádné komentáře:

Okomentovat