Stránky

pondělí 7. května 2012

Minutka s Milosem Raonićem

Podobně jako Agniszka Radwańska či Sabine Lisicki odpovídal tentokrát v Barceloně na otázky  TheTennisSpace kanadský tenista Milos Raonić.


Herec, který by měl hrát ve filmu o mém životě?
Myslím, že někdo, kdo dobře vypadá, snad Brad Pitt. Trochu by to napomohlo mému egu. 

Kdybych se nestal tenistou, byl bych?
Šel bych na univerzitu studovat finance.

Nikdy necestuji bez... svých tenisových raket.

Moje oblíbené město na Tour? Monte Carlo je moje volba číslo jedna.

Poslední místo, kde jsem byl na dovolené? Doma v Torontu.

Moje oblíbená restaurace? Rockpool v Melbourne.

Můj oblíbený obchod na Tour? Dobrá otázka. Řekl bych Subway, poněvadž Macedmia keksy od nich jsou skutečně skvělé.

Poslední kniha, kterou jsem četl? Steve Jobs.

Poslední film? Project X.

Poslední album? Take Care od Drake, před každým zápasem.

Poslední jídlo, které jsem vařil? Makaróny se sýrem v Kanadě. V mikrovlnce, poněvadž opravdu netuším, jak se vlastně vaří. 

Poslední vtip, kterému jsem se zasmál? Pokaždé, když můj trenér o něco zakopne. 

Kdy jsem byl naposledy povšimnut na veřejnosti? Včera, když jsme s přáteli vyrazili na suši.

Naposledy, kdy jsem rozbil raketu? V Monte Carlo při tréninku, nedopatřením.

Tráva, tvrdý povrch nebo antuka? Tvrdý povrch.

Horké nebo studené? Zimy je dost, tak radši zůstávám uvnitř.

Písek nebo sníh? Záleží na situaci. Od obojího trochu.

Neviditelný nebo létat? Radši bych létal.

Kdybych vyhrál v loterii, tak? Koupil bych něco milého pro mé rodiče a pro sebe nějaké hezké auto.

Zdroj: The Tennis Space; Foto: GEPA pictures

Žádné komentáře:

Okomentovat