Stránky

neděle 20. května 2012

Sobotní tisková konference se Serenou

Serena Williams se v sobotu v Římě účastnila tiskové konference, kde se vyjádřila ke svému odstoupení ze semifinálového zápasu s Na Li. Připomeňme, že ve čtvrtfinále postoupila přes domácí Flavii Pennettu, která skrečovala zápas v prvním setu za stavu 4-0 pro Serenu. Pokud by Serena v semifinále nastoupila, měla možnost dosáhnout svého rekordního 17. vítězství v řadě na antuce a obecně byla považována za favoritku na titul. Důvodem odstoupení bylo "pár problémů ve spodní části zad."


Co si myslíte o tom všem, co nás očekává v nadcházejících měsících?
Je to prostě hrozně nabitý program a když cítíte i třeba malou bolest, nemůžete...chcete to jen nerozházet a já jsem se dlouze léčila po několik měsíců ...... a tak prostě si potřebuji odpočinout a připravit se na příští měsíce. Opravdu to bylo skvělé období ....

Cincinnati  jste byla jste zraněna a pak musela odstoupit. Je to podobné jako tehdy a ovlivnilo by to vaši přípravu na French Open?
Cítím se dobře. Jen je toho moc najednou a teď je ideální týden na to se uzdravit a já jsem si jista, že to bude na 100%. 

Včera to byl krátký zápas. Kdyby ho Flavia neskrečovala a vy jste musela hrát celý zápas, skrečovala byste ho vy?
Hrála bych, abych věděla, jak bych se cítila ke konci zápasu a záleželo by na tom, jak by na tom byla moje záda ke konci zápasu. 

Myslíte, že ten problém má nějakou souvislost se zvláštními podmínkami v Madridu?
Ne, to určitě ne. Tak to v životě chodí, pokud se hodně hraje a tělo si prostě zvyká hrát více zápasů, toť vše.

Vzhledem ke zranění byla vaše forma obdivuhodná. Mohla jste vyrovnat vaši nejlepší sérii, pokud by jste dnes hrála. Jak cítíte svou formu pro příští období? ¨
Je to skvělé a cítím, že moje forma je dobrá a doufám, že si povedu dobře a zůstanu ve formě.

Máte nějaké plány na dnešek a zítřek tady v Římě?

Miluji Řím a asi zůstanu dnes i zítra. Vzhledem k tomu, že jsem chtěla hrát, tak mám den nebo dva volno, ale nemám žádné plány. Nic jsem neplánovala, můj plán byl hrát tenis. 

Žádné komentáře:

Okomentovat