Stránky

pátek 16. března 2012

Minutka se Sabine

Sabine Lisicki se zatím raketu na hřebík pověsit nechystá, alespoň v krátkém rozhovoru pro The Tennis Space o tom nepadla ani zmínka. Zato padl podle všeho v zámoří veleoblíbený dotaz na superschopnosti, i když seríál Heroes je už historií, a zajímavý tip na knížku.



Herečka, která by měla hrát ve filmu o mém životě?
Myslím, že Julia Roberts, poněvadž se tolik moc směje.

Kdybych nebyla tenistkou, čím bych byla?
Snad lékařka nebo učitelka.

Necestuji nikdy bez ... mnoha obrázků mých přátel a mé rodiny.

Moje nejoblíbenější město na okruhu? Sydney.

Moje oblíbená restaurace? Grand Slamy mají příjemné restaurace, ale obecně restaurace indické.

Můj oblíbený obchod na okruhu? Nijak zvlášť ráda nenakupuji.

Místo, kde jsem byla naposledy na dovolené? Bali.

Poslední knížka? Naposledy jsem četla Vyměrování světa od Daniela Kehlmanna.

Poslední film? Moneyball.

Poslední hudební album? Nové CD od Rihanny.

Poslední jídlo, které jsem vařila? Kuře pečené v troubě.

Kdy si mne naposledy všimli na veřejnosti? Letiště v Německu.

Kdy jsem naposledy rozbila raketu? Dosud jsem žádnou nerozbila.

Tráva, tvrdý povrch nebo antuka? Všechno.

Horké nebo studené? Horké.

Písek nebo sníh? Písek.

Neviditelná nebo umět létat? Létat.

Kdybych vyhrála v loterii, tak bych? Koupila bych nový dům mým rodičům.

Žádné komentáře:

Okomentovat