Stránky

středa 28. března 2012

Dodatky z Miami

Někdy není bez zajímavosti si připomenout komentáře aktérů zajímavých zápasů.

WTA čtvrtfinále Caroline Wozniacki - Serena Williams: 6-4 6-4
Serena: "Mám pocit, že proti mně každý odehraje životní zápas. Hrála jsem tak na dvacet procent. Řekla bych, že podávala nejlépe ve své kariéře. Prostě jsem udělala spoustu chyb. Obrovskou spoustu chyb. Nebyl pro to důvod. Jsem starší a neměla bych to dopustit. Pro to není vysvětlení, není na co se vymlouvat. Musím to holt zastavit. Je to hloupé." Chudák soupeřka, která potká na 100 procent hrající Serenu.
Carol výhra a výkon povzbudily v její snaze se propracovat zpět na vrchol. "Takový zápas vám definitivně vrátí sebevědomí. Tvrdá práce se vždy vyplatí, víte, já jen potřebuji nadále pokračovat, nadále tvrdě pracovat, tady se vždy najde dostatek prostoru pro vylepšování." Připomeňme, že v předchozích 3 vzájemných utkáních se Serenou pokaždé prohrála. "Serena vyhrála tolik Grand Slamů a tolik turnajů, to je něco, čeho bych ráda jednoho dne dosáhla. Takže porazit někoho jako je ona, někoho, kdo to nikdy nevzdá, to pro mne opravdu něco znamená." Zápasovou taktiku shrnula stručně: "Rozběhala jsem ji." Zdali si je vědoma toho, že proti ní v úterý stála jen pětina Sereny, se zatím nikdo nezeptal.



WTA čtvrtfinále Maria Šarapova - Na Li: 6-3 6-0
Maria: "Vstupovala jsem do tohoto zápasu s tím, že jsem proti ní naposledy párkrát prohrála. Chtěla jsem to ovšem změnit, takže jsem se maximálně soustředila, teď se těším na další zápas. Zůstala jsem dnes v těch podmínkách konzistentní, víte, bylo trochu větrno a sem tam to profukovalo, a já jsem čelila  houževnaté soupeřce." Mariinu konzistenci prověří v semifinále Caroline. 

WTA osmifinále Viktorija Azarenka - Dominika Cibulková: 1-6 7-6 7-5
Dominika přes Twitter: "Je to dalsi zapas, z ktoreho sa mozem a musim poucit ! Napriek prehre a neskutocneho smutku, to teda musim brat pozitivne, a snazit sa hrat takyto tenis nadalej. Mozem byt niekde inde, a verim, ze to zlomim ! Dakujem divakom v hladisku, dakujem divakom pri Tv za podporu i slova povzbudenia po zapase. Boli ste uzasni ! :)) xo Domi."
Vika na Twitteru: "It's all heart. I will never give up. Thank u for the support #Miami." No comments, nutno jen poznamenat, že na Twitteru se i za stavu 5:2 pro Dominiku ve druhém setu, kdy si autor tohoto blogu připravoval oslavnou ódu na Dominiku, našlo několik odvážlivců, kteří Vice nadále věřili.

ATP osmifinále Juan Mónako - Andy Roddick: 7-5 6-0
Andy po utkání, které se konalo 20 hodin po jeho heroickém výkonu proti Rogeru Federerovi: "Když se musíte rychle zotavit a nejste zcela fit, tak se to nakonec projeví. Dnes jsem na to prostě neměl fyzicky. Dotáhl jsem to na 4-4 a pak ... jsem prostě odešel, nemám natrénováno," připomeňme, že Andy pauzíroval kvůli zranění. Lednové zranění z Melbourne měl léčit 6 až 8 týdnů, nastoupil již za 3 týdny v San Jose. "Ale moje hra dosáhla velkého obratu v posledních dvou nebo třech týdnech. Neomezují mě už zdravotní problémy, takže záleží jen na mně. Je to jen otázka tréninku."

ATP osmifinále Mardy Fish - Nicolas Almagro 6-3, 6-7 (2), 6-3
Mardy se ani ve třetím utkání v Miami nedočkal od pořadatelů centrálního kurtu. "Pochopitelně, že chci hrát na hlavním stadiónu. Jenže oni musí strčit někoho na Grandstand a kdo to tak asi může být. Poslali byste tam Federera, Djokoviče, Nadala nebo Serenu? Nemám šanci jít před tyto hráče, dokud na ně budou chodit diváci. Holt musíte jít tam, kam patříte." Nicméně s každým vítězstvím je Mardy centrálnímu kurtu blíž a blíž.

1 komentář: